18 Ocak 2012 Çarşamba

OTANTİK ESİNTİLER...

"Onca zulüm, baskı, haksızlık, acı ve keder varken bu dünyanın iyi bir yer olduğunu söylemek, insanla alay etmek olur. Ama itiraf etmeliyim: Ben Tanrı olsaydım, daha iyisini tasarlayamazdım. Yine de son sözüm bu değil. İnsan her şeye rağmen daha iyisine layıktır. Ve o, bunu ancak kendisi gerçekleştirebilir" Ömer Naci Soykan


Sanırım hayatı bundan daha güzel anlatan ve çözüm sunan bir söz olamaz..




Sandığımdan bu hafta Ömer Naci Soykan'ın makalesinden aldığım ve çok beğendiğim bu söz ile bir kolye çıktı...







Şarabi kırmızı saten kurdele ile yaptığım kolyenin ucunda altın kaplama sikke, yaprak ve lale motifleri kullanarak biraz otantik bir hava oluşturmaya çalıştım.




ZEYNEP KURTBİL
 







 SİYAHIN DAYANILMAZ ASİLLİĞİ

Veee fular kolye serisine devam...
Siyah fular boyunluğu tamamlayan aparatlarla tasarlanan kolye, sadeliğin içinde şıklığı arayanlar için olsun... 
 


Takının fotoğrafını çekerken bir şarkıyı mırıldandığımı farkettim ve sizlerle de paylaşmak istedim.. Çoğunuzun bu şarkıyı benim kadar sevdiğinize eminim.
E hadi o zaman, şöyle keyifle bir mırıldanın siz de...




DEĞİRMENLER

SEMA ÖZKAN
 
Zaman düşer ellerimden yere
Oradan tahta boşluğa
Saatler çalışır izinsiz hep bir sonraya,
Resimler sarı güneşsizlikten, duygular değişir

Dostlar dağılır dört bir yana, kendi yollarına
Ve sen ben, değirmenlere karşı bile bile birer yitik
Savaşçı,

Akarız dereler gibi denizlere, belki de en güzeli böyle...
Uçurtma uçar sözlüğümden, geri gelmeyecek bir kuş
Yaşanmamış kırıntılar sadece bir düş.

Bülent Ortaçgil





 












Hepinize hayatta değirmenlere karşı yürüyecek cesaret ve yitip gitmeyecek hayatlar diliyorum.....






6 yorum:

nescake dedi ki...

Bloglar dünyasına hoş geldiniz Zeynep ve Sema. Size bir sürü izleyici, düzenli takipçi, bizimle paylaşacak takılar ve yazılar en önemlisi de bunlar için zaman diliyorum. Sevgiler,

zeynep dedi ki...

ne hoş olmuş tasarımlarınız, insanın alıp hemen takası geliyor..ellerinize sağlık..:)

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL dedi ki...

Güzel dileklerin için teşekkürler Neslihancım..

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL dedi ki...

çok teşekürler Zeynepcim:))

nnbaLo dedi ki...

hem takılar hem yazılar güzel; valla bravo :)

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL dedi ki...

Nihancım çok teşşekür ederiz, umarım sizlerin blogları kadar başarılı olur bizimkide..destekleriniz için çok teşekkürler..