20 Şubat 2012 Pazartesi

MUHTEŞEM TAKILAR

Tekrardan herkese merhabalar, bu hafta sanırım Muhteşem Yüzyılın biraz etkisinde kaldım ve inci cam boncuk, kristal ve altın kaplama aparatlarla biraz gösterişli bir takım hazırladım:))) siz de benim kadar dizideki takılardan ve aksesuarlardan etkileniyorsanız sanırım sizin de hoşunuza gidecek:))



Peki Muhteşem Yüzyıl'dan bahsedip de Kanuni ile Hürrem'in aşkına değinmeden olur mu?
Bakın Kanuni Hürrem'ine nasıl sesleniyormuş;

Benim şahım, her şeyim
cânânım, parlak yüzlü mehtabım
can dostum, bir tanem
her güzelliğin hükümdarı..





Peki buna Hürrem nasıl karşılık veriyormuş;

Ey saba, sultanıma ağlayıp inliyor ve perişan diyesin
Senin gül yüzün olmadan işi bülbül gibi feryat etmek diyesin
Yokluğunda sanma gönül derdine dermanın yeter
Bulamadı kimse onun derdine derman diyesin
Tasanın eli tığ-ı derdiyle delip yüreğimi
Ney gibi ayrılık yüzünden hasta ve inliyor diyesin.

Acaba şimdi de böyle aşklar var mı?
Zeynep Kurtbil






MOR GÜDERİLİ KOLYE

Bu hafta biraz tembellik ettim  ve Zeynep beni toparladı. Bunun için canım arkadaşıma teşekkür ederek başlamak istiyorum.

Aşktan sevgiden o kadar güzel bahsetmiş ki. Hey gidi hey nerde şimdi o büyük aşklar diyeceğim ama Kanuni de az çapkın değilmiş hem sevmiş hem yapmış yapacağını. Pardon neydi Hanedanlık yürüsündü değil mi:))

Günümüze gelecek olursak; o kadar çok sahte, sanal, samimiyetsiz ilişki varki, eskiden büyüklerimizin kullandığı ve benim duymaktan sinirlendiğim " nereye gidiyoruz" cümlesi, artık benim de sıkça kullandığım bir cümle haline geldi.

Özellikle anne olduktan sonra bu düşünceler daha da yoğunlaştı ve çocuklarımıza gerçekten fazlaca üzülmeye başladım.

Ben tüm içtenliğimle gerçekten yürekten yaşanan, hırsın, yalanın dolanın, sahteliğin olmadığı, gerçek sevgileri bulmanızı diliyorum ve bu anlamda kendimin de şanslı olduğumu belirtmeden geçmek istemiyorum.

Sizinle bugün paylaşacağım takı da;  zincir,güderi ve boncuk üçlemesinin olduğu ve altın kaplama aparatlarla süslediğim kolye olacak.














SEMA ÖZKAN





Herkese iyi haftalar...

1 yorum:

nurgül dedi ki...

ellerinize sağlık kızlar gerçekten yine döktürmüşsünüz.
yorumlarınızla ilgili de özel olarak konuşuruz artık.)