19 Mayıs 2012 Cumartesi

Uzun bir aradan sonra yeniden herkese merhaba,

Son yazımda baharı bekliyorduk ve neden gelemediği ile ilgili mitolojik bir hikaye paylaşmıştım. Ama sanırım Hades ile Persephone'nin ayrılışı bu sene biraz uzun sürdü. Ara ara kendini gösteren güneşe rağmen tam bir bahar yaşayamadık. Hal böyle olunca benim ve Sema'nın üzerine biraz miskinlik çöktü ve takı yapımına bir süre ara verdik. Ama arkadaşlarımızın yoğun baskısı sonucu:))) yeniden kendi adıma birşeyler denemeye başladım.



Bu hafta düz beyaz t-shirtlerin üzerinde çok şık duran iki kolye yaptım. İlk kolyede altın rengi zincirin ucunda firuze taşı, istiridye kabuğu şeklinde aparat ve inci boncuk kullandım. 






İlkini yaptıktan sonra bunun bir de gümüş zincirlisi nasıl olur diye düşündüm ve aldım elime malzemeleri. 



Diğerinden biraz farklı olsun diye bu sefer koyu renkli doğal taş ile sikkeler, gri inciler ve kristaller kullandım. 



 

ve sonuçlar karşınızda...

4 yorum:

nnbaLo dedi ki...

turkuaz, inciler ve altın rengi zincirler birbirine çok yakışmış; yaz kokusu aldım fotoğraflarından...

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL dedi ki...

Baktım bahar gelmiyor ben de baharı atlayarak direk yaza geçtim:))beğenmene sevindim Nihancım..

Tuğba dedi ki...

Özlemişiz sizi.. Buradan Sema'ya da sesleniyorum: Heeeeyyyyy, orda mısın:) Şaka bi yana yenilenen yüzüyle sayfanız daha canlı ve enerjik olmuş.

Takılara gelince; ben de Nihan'a katılıyorum, yaz çoşkusunu yansıtıyorlar (havalara inat:)

Ellerine sağlık Zeynepcim..

Sema ÖZKAN - Zeynep KURTBİL dedi ki...

teşekkür ederim Tuğbacım, sizin yoğun ısrarlarınız sonucu yeniden başladım, umarım çağrın Semayı da biraz olsun motive ederde yeniden başlar:)))